Klacht: Vlucht Egypte

op 09 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Wij zijn deze week op reis geweest naar Egypte.
Wij hadden meer dan 1,5u vertraging op vrijdag 1/09 met het vliegtuig en hierdoor kwamen we veel later toe dan verwacht in het hotel.
We verloren ook al een hele dag omdat we de donderdag nacht terug vlogen terwijl we de vrijdag nog geboekt hadden. We waren dus eigenlijk maar 6 dagen ter plaatse voor een reis van 8 dagen…
We konden dit niet vroeger melden omdat we geen wifi hadden in het hotel.
Ik hoop dat jullie deze klacht serieus nemen.

Mvg,
Inse De Jaegere
Reserveringsnummer: 3260839

Wij hopen dat we een vergoeding hiervoor.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

4 maanden geleden - Beste Inse, Wat vervelend dat jullie vertraging hebben gehad. Ik heb jouw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Customer Support. Binnen 5 weken zullen zij contact met jou opnemen. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben mag je deze sturen naar customersupport@sunweb.be Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 21 september 2017 om 15:25 geantwoord

Beste Inse,

Ik heb vernomen dat mijn collega van de afdeling Customer Support u een e-mail heeft gestuurd. Hierin geven wij aan dat Sunweb geen invloed heeft op vluchturen en dit ook in de voorwaarden wordt vermeld. Ook heeft u ondanks de vertraging en vroege vlucht terug 7 nachten gebruik kunnen maken van alle faciliteiten. Sunweb biedt u een compensatie aan op de eerst volgende boeking.

Mocht u nog verder nog vragen hebben, kunt u dit sturen naar de afdeling Customer Support.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Inse De Jaegere