Klacht: vlucht boeken Toulon – Rotterdam met fiets

op 16 juli 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 juli 2017
Op vrijdagavond contact gehad met klantenservice +35227002728
Fiets kon mee op bijzondere bagage .
Boeking gemaakt.
15 juli
zaterdagochtend om 06.15 bleek er geen boeking gemaakt wel op site dat eea was afgeschreven maar geen ticket

Om 06.17 nieuwe boeking gemaakt, alleen mijn fiets kon niet mee
want er worden geen fietsen meegenomen 2 uur voor vertrek
apart vlucht ging om 9.40!

Om 06.41 weer gebeld , gesloten
07.01u gesprek 3 min ,uitgelegd, moest eea in orde maken CCvar
07.17u gesprek 7 min , niemand aanwezig wederom uitgelegd, men zou er om 08,30u zijn, pas om 08,45u
CCVar kon geen ticket aanmaken, moest maar via internet
weer naar internet, bleek 0m 07.45u onmogelijk was vol
07.59u weer gebeld, CCVar moest maar doen via hun systeem
helaas was deze buiten werking
07.59 weer gebeld , nul antwoord , zij logen etc
08.00 weer gebeld idem
08.02 weer gebeld en uitgelegd , ligt niet aan Transavia konden geen boeking maken 6 uur voor vertrek , apart dat de fiets niet meekon ruim 2 uur voor vertrek.
Had hotel opgezegd en moest vandaag naar Rotterdam
Transavia wilde geen enkele medewerking verlenen danwel compensatie in verblijf of kosten voor de dag erop 16 juli
08.13 weer gebeld idem
weinig inlevingsvermogen etc geen medewerking en nog veel meer
ook geen supervisor te spreken om eea op te lossen

Graag zie ik passende oplossing tegemoet voor deze ellende en klantonvriendelijkheid!

Gewenste Oplossing:

Graag zie ik passende oplossing tegemoet voor deze ellende en klantonvriendelijkheid!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alex2017