Klacht: Vlucht betaald, geen ticket?!

patrici4 op 10 september 2021 over Sun Express in de categorie Vliegmaatschappij

Gisterenavond heb ik via de website een retourvlucht geboekt, van Düsseldorf naar Izmir.
Gegevens juist ingevuld, een upgrade gedaan omdat ik graag een stoel wilde reserveren voor heen en terug.
Ging allemaal prima tot dat ik tot op heden nog steeds geen ticket heb ontvangen, maar wel 284,96 via iDeal heb betaald.
Vandaag gebeld, Turks en Duits spreek ik niet dus in het keuzemenu Engels gekozen.
Helaas sprak de meneer in kwestie slecht Engels en sprak Turks met zijn collega.
De meneer gaf aan dat ik geen vlucht heb geboekt en zo wel dat er dan een fout in het systeem is, hij verzocht mij om een aantal dagen te wachten en dat ik met 14 dagen wel een refund zou ontvangen..
Over 2 weken word ik in Turkije verwacht, dus wanneer ik eventueel een refund zou hebben wil ik het gewoon m’n ticket ontvangen.
Daarna heeft een vriendin van mij gebeld, zij spreekt Turks dus geen sprake van een taal barrière.
Alsnog verliep het niet soepel, haar werd verteld dat het vaak 24 uur duurt voordat je de tickets ontvangt en werd ze meer dan 35 minuten in de wacht gezet, om daarna te horen dat ik waarschijnlijk niet via de officiële website geboekt heb.. maar dit heb ik wel.

Alsnog de tickets ontvangen waar ik voor betaald heb.
In de ochtend vertrekken vanaf Düsseldorf op 25 september en weer retour op 30 september in de middag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sun Express

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sun Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door patrici4