Klacht: Vlucht 5204 30juli 2020 van faro naar Rotterdam

op 31 juli 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

transavia vlucht 5204 van faro naar Rotterdam wij moesten anderhalf uur wachten tot passagiers van ryanair die een storing had in het vliegtuig gaan instappen en met ons mee vluchten naar Nederland. Passagiers die binnen kwamen mochten zitten op elke stoel die vrij was . Stoel waarop pasaagiers zit is niet geregistreerd op naam dus later kan je ook niet uithalen wie virus verspreid heeft. Is transavia straks verantwoordelijk voor als veel passagiers virus verspreiden in het land. Een van pasaagiers zag er ziek uit en mensen naast hem maken zich enorm druk en wat als later wij ziek worden en niet weten van wie omdat stoel is niet op naam registreerd.

Als ik een ticket koop en zie dat ik op 14:00uur thuis kom wik ik dus niet na 2 uur vertraging naar huis komen transavia is verantwoordelijk voor vertraging hij heeft zelf voor gekozen om pasaagiers van ryanair naar nederland nemen en niet ik. En transavia is verantwoordelijk aks meer mensen uit deze vlucht met corona besmet raken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah-sarah