Klacht: Vlotter Senseo roestig

op 29 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een paar dagen heb ik, evenals zo velen, moeten constateren dat mijn Senseo niet goed werkt. De vlotter is zichtbaar roestig en laat het apparaat denken een leeg reservoir te hebben. Om dat het nogal een onsmakelijke gedachte is koffie te drinken uit roestig water staat het apparaat nu stil.

Gewenste Oplossing:

Met het leveren van een gemodificeerde vlotter die de magneet genoeg beschermd tegen invloeden van water.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alphonsbalm