Klacht: vloerbedekking verkeerde maat afgesneden van de rol.

op 12 mei 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben bij Kwantum Zaandam vloerbedekking gekocht. Bij het leggen bleek dat de vloerbedekking verkeerd is afgemeten door een medewerker. Nu komen we 10 cm te kort in de kinderkamer. Als oplossing wordt nu een nieuw stuk vloerbedekking bij ons afgeleverd. De vloerbedekking met de verkeerde maat moeten wij zelf terugbrengen in ruil voor het garantiebewijs. Kwantum heeft geen mogelijkheid om de vloerbedekking zelf te komen ophalen.

De oplossing dat Kwantum de door ons bestelde vloerbedekking komen bezorgen is prima. Het verkeerde stuk moeten we nog wel terugbrengen. Wij zouden het redelijk vinden als Kwantum de verkeerde vloerbedekking zelf ophaalt of het aan ons schenkt. Wij hebben namelijk al genoeg hinder ontvangen als gevolg van deze fout. Volgens Kwantum Zaandam is het bezorgen al een uitzondering en hebben wij alleen recht op omruilen in de winkel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petervrooland