Klacht: vloerbedekking leggen

op 14 september 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

24 augustus had ik de afspraak staan dat een legbedrijf vloerbedekking kwam plaatsen via kwantum.
In de winkel zelf had ik al alles betaald, dat moest.
Eenmaal aan het leggen kwamen ze nadat de benedenverdieping klaar was, erachter dat er een rol vloerbedekking miste.
Ze moesten het leggen staken en zouden er een spoedbestelling van maken. Zo snel mogelijk zouden ze de bovenverdieping ook komen doen.

Ik had een verhuisbus gehuurd die ik niet heb kunnen gebruiken, maar wel heb moeten betalen.
Ook zag ik toen ze eenmaal weg waren dat ze de onderkant van mijn nieuwe behang kapot gesneden hadden. Op meerdere plekken in de woonkamer. Op 1 stuk waren ze vergeten het overtollige behang weg te snijden en toen ze weggingen hebben ze de rotzooi gewoon laten liggen.
Nu 3 weken later nog steeds geen gehoord gehad. Ik kan mijn bed niet opzetten zonder de vloerbedekking boven en slaap al meer dan 2 weken op een matras.
Heb ze al meerdere keren gebeld en gemaild. Het schiet niet op. En dat terwijl ik al alles betaald heb.

Als ze zo snel mogelijk de bovenverdieping komen afmaken en daarbij hun restanten meenemen.
Zij mij het geld van de verhuisbus vergoeden en de schade van het behang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mell92