Klacht: Vloer

op 23 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou bij ons 17 augustus een vloer gelegd tussen worden en die kwam ook maar helaas was die 15cm tekort. De stoffeerder ging eten bellen en hij zei dat ie maandag een nieuwe zou hebben met de goede afmetingen. Ik de hele maandag gedachten maar helaas er kwam niemand. Had zelf al de klantenservice om 12.45 gebeld of ze al wat wisten maar er werd gezegdt dat ik moest wachten. Ik om 16.00 nog een keer gebeld toen wordt er opgehangen toen nog om 18.00 geprobeerd kreeg ik te horen dat ze maar tot 17.30 te bereiken zijn.
ik de volgende dag gebeld 23 augustus ben om 8.30 begonnen en om 17.00 heb ik nog niet het antwoord op me vraag. Waar blijft me vloer en waneer zijn jullie van plan om het te leggen. Ik heb nu al 2 dagen moeten wachten.

Gewenste Oplossing:

Als er heel snel actie zou onder noemen worden en dat me vloer er ligt en dan wel met een tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M koolhaas