Klacht: vloer laten stofferen

op 31 augustus 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

er zou bij mij op woensdag 17 aug een vloer gelegd worden. deze was 15 cm te kort afgesneden. de stoffeerder had met de jullie geregeld dat er die maandag 22 aug een nieuw stuk vloer op de goede maat gelegdt zou worden. maar die dag is de stoffeerder helemaal niet geweest.
heb vervolgens de klantenservice paar keer gebeld en na dat ik dat zat was heb ik het filiaal zelf gebeld. die hebben het netjes van me afgehandeld. zou kreeg ik bericht dat er 31 aug eindelijk me vloer zou komen.kreeg een avond van te voren te horen dat ze tussen 8 en 12 zouden komen. ik werdt rond een uur of 10 gebeld dat ie smiddags pas smiddags zou komen tussen 3 en 5. ik niet blij maar ja wat heb je voor keus he. nou kwam de stofferder pas na 5 uur ik zit met een kind en avond eten. dus ik ben helemaal niet blij met de gang van zaken. ik ben ook van plan om voorlopig geen vloer meer bij jullie te bestellen want ik ben heel erg ontevreden hier over.

groet
mevr koolhaas

me geld terug + telefoon kosten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cw de winter