Klacht: Slechte service na fout in boeking

op 19 juni 2017 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn man reist bijna iedere maand met vliegtickets van Spanje naar Nederland. Nu heeft hij voor het eerst een fout gemaakt in zijn boeking en zij geven niet thuis. Hij heeft aankomst en vertrek omgedraaid. De tickets zijn van TUI en zij verwezen ons naar TUI. TUI zegt dat vliegtickets.nl eindverantwoordelijk zijn. Lijkt me ook logisch want we boeken bij vliegtickets.nl en niet rechtstreeks bij TUI. 

Wijzigen kan maar tegen belachelijk hoge kosten. Wat is dit voor service??

Een nieuw ticket boeken was nog goedkoper. 

Ik vind dit echt schandalig. De vlucht is nog beschikbaar tegen dezelfde prijs en vliegtickets.nl doet helemaal niks. 

Voor ons geen vliegtickets meer! Boeken gaat makkelijk maar als er iets is, is de service ver te zoeken. 

Gewenste Oplossing:

Wanneer de boeking wordt gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar vliegtickets.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Oiajdi