Klacht: Vliegticket nooit ontvangen

op 08 augustus 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 15 juni 2017 een vliegticket besteld.
Van Brussel zavetem naar Madrid barajas
Vlucht FR 2947 Ryanair 15-9-2017.
Heb ticket betaald 51.05 euro
Nooit een mail ontvangen met bevestiging. Kan niemand bereiken via online niet en telefonisch niet. Heb zelfs duur 0900 nummer (0.90 cent per minuut) geprobeerd, maar daar werkt ook niets. Kan behalve mn afschrijving op de bank helemaal nergens niets meer terug vinden.

Met vriendelijke groeten Ria van Laarhoven

Gewenste Oplossing:

Ik wil mn geld terug. Heb inmiddels ander ticket geboekt, durf niet langer te wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

2 maanden geleden - Dag Ria, Allereerst onze excuses voor onze late reactie. Uw klacht werd naar de juiste afdeling verstuurd. U zal weldra gecontacteerd worden door een van onze agente's. met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door riavanlaarhoven62@gmail.com