Klacht: VliegTicket

op 16 juni 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een paar dagen geleden een vliegticket gekocht of dat dacht ik in ieder geval.
Heb betaald Maar ik had geen bevestiging gekregen. En ik Zie dat ze vandaag mijn geld terug hebben gestuurd.
En ik kan ze niet eens bereiken.
Vraag me af Of ik een nieuwe ticket moet zoeken of overal emailtjes sturen.

Een telefoontje en uitleg wat er aan de hand is

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 18 september 2017 om 16:43 geantwoord

Dag Yusuf,

Onze excuses voor het laattijdig antwoorden van uw bericht. We hebben uw boeking doorgenomen en vernomen dat u reeds contact heeft gehad met onze klantendienst over de status van uw boeking. Onze excuses voor het ongemak. Voor verdere vragen kunt u steeds bij ons terecht.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn, eDreams Customer Care.

Heeft op 18 september 2017 om 19:18 geantwoord

Ik heb geen contact gehad met jullie klantenservice of wat dan ook !! Ik had toen zelf een nieuwe vlucht geboekt !! Minder !!

Bericht van eDreams

3 maanden geleden - Dag Yusuf, Een van onze agente zal u hierover weldra contacteren. met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door Yusuf Deniz