Klacht: Vliegticket

op 28 maart 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Op vrijdag 24 maart 2017 2 tickets geboekt naar Venetië. Bedrag is betaald via ideal. Maandag echter het volledige bedrag terug gestort geen mail of dergelijke gehad met informatie over de tickets dat het gcanceld is.. helemaal niets!!! Ik weet nu van niks!!

Als ik hoor wat de reden hiervan is. En in het vervolg direct een bevestiging mail en niet na 3 dagen geld terug storten zonder enige uitleg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 25 juli 2017 om 01:08 geantwoord

Geachte Paulette,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen, terugboekingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Wanneer u ons een PSP-nummer (16 cijfers) of een print-screen van het bankafschrift met daarop uw IBAN kunt toesturen, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen en de merchant te identificeren.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Klant de mogelijkheid geboden te onderzoeken bij wie de bestelling geplaatst is. De betaling gaat alleen via Adyen, waarbij Adyen geen inzicht heeft in de goederen die de klant bij de merchant besteld heeft. Voor vragen over de status van de goederen moet de klant altijd bij de merchant zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door paulettegeluk@hotmail.com