Klacht: Vlekken in mijn nieuwe kleren

Kirsten1217 op 26 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dus precies zoals de vorige klant beschreef allemaal vlekken in mijn nieuwe kleren. Gisteravond mijn nieuwe broek voor het eerst gewassen( na 1x wassen en 1x te hebben gedragen) ik had die kleren nodig vandaag maat die kan ik niet meer aan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de kleding vergoed word en nieuw wasmiddel krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 mei 2020 om 12:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Kirsten1217

Heeft op 01 juli 2020 om 11:47 geantwoord

Ik heb gedaan wat ze vroegen maar nog steeds niks gehoord. Ik heb al meerdere keren weer contact gezocht maar krijg geen antwoord. Waardeloos. Maar ik blijf berichten sturen omdat zij wasmiddel verkopen/verkocht hebben die kleding onherstelbaar beschadigd.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten1217