Klacht: Vlekken in beeld van LED TV

op 02 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Tv gekocht 16-2-2015 met 2 jaar garantie. Eind 2016 vernam ik dat er vlekken in beeld kwamen. Heb een telefoontje naar Samsung gedaan in januari 2017 (binnen de garantie). Ik werd goed te woord gestaan en er werd een afspraak gemaakt om op afstand mee te kijken en mij verzocht foto’s van beeldscherm te maken en te mailen. Dit heb ik netjes gedaan. Ik werd op de afgesproken tijdstip gebeld. De eerste vraag was of het USB stickje in de tv had zitten? Ik vraag wat zegt u? Daar wist ik dus niets van. Was geen enkel probleem. De beelden konden ook wel beoordeeld worden die ik gemaild had. Ging iets langer duren dan normaal, maar zal geen weken duren. 5 weken gingen voorbij en nog niks gehoord. Dus ik maar weer contact opgenomen. Geen woord van excuses te bekennen. Dit was een maandag, voor eind van de week zou ik meer horen. Weer 4 tot 6 weken (heb zelf een jong gezin en beide voltijd baan) gingen voorbij. Weer gebeld. Nu toch maar weer een afspraak om van afstand mee te kijken. Kon direct de volgende dag tussen 18.00 en 20.00 uur. Twee uur lang mijn telefoon in handen gehad maar geen belletje ontvangen. Volgende dag werd glashard beweerd dat er drie pogingen gedaan waren. Weer een afspraak gemaakt. Deze keer ging alles vlekkeloos. Belletje op tijd en jongeman zag direct het probleem. Zou nu contact opgenomen worden met extern reparateur. Deze appte mij binnen twee dagen voor een afspraak. Waar deze opmerkte dat inmiddels door gebrek aan goede communicatie als voorheen beschreven de garantie verlopen was. Waarop ik voor de zekerheid maar weer heb gebeld met Samsung om te vragen of dit nu wel goed kwam. Heb vijf keer hetzelfde aan de jongedame uitgelegd. Waarop zei tot mijn verbazing vertelde er verslag van te maken en dit door te sturen naar de goede afdeling. Hierop zou ik binnen een week antwoord krijgen. Ik heb inderdaad binnen een week mail terug gekregen. Heb de mail nu 20 keer gelezen maar begrijp absoluut niet wat erin staat.

De mail:

(Geachte heer Dekker,

Naar aanleiding van uw telefonisch contact met onze technische helpdesk berichten wij u.

Om u beter van dienst te zijn ontvangen wij graag een kopie van het waarin u uw verzoek indiende en het antwoord daarin, om het een en ander met betrekking tot uw verzoek in behandeling te nemen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet / Kind Regards / Cordialement / 진정으로, )

Hieruit kunt u opmaken dat ik inmiddels voorbij ben aan het gevoel niet serieus genomen te worden.

Help mij aub.

Mvg Robert Dekker

Ik ben tevreden wanneer de tv vervangen wordt of wanneer er reparatie op kosten van Samsung plaatsvind.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Magnus82