Klacht: Overlijden

Marijke72 op 27 februari 2023 over Vitens in de categorie Waterschappen

Ik vind het schandalig als je partner is overleden en ik wil het contract op mijn naam hebben dat ik me dan helemaal opnieuw moet aanmelden of je niet wat anders aan je hoofd hebt. Ik heb dit bij verschillende bedrijven gewoon kunnen veranderen die dit zo deden. Bij 1 bedrijf wilde ze gewoon het aktenummer hebben van de overlijdensakte en klaar was kees deden dit gewoon terwijl ik aan de telefoon was. En bij Vitens totaal geen empathie. Ik heb uiteindelijk maar het e-mailadres veranderd dan krijg ik in ieder geval de post erover maar het vervelende is dat mijn man zijn naam er nog steeds op vermeld staat en dat vind ik niet prettig. Dus het wordt tijd Vitens om hier eens wat aan te doen.

Marijke ten Broek

Ik ben pas tevreden als het contract gewoon op mijn naam komt te staan dus gewoon een simpele naamsverandering zo moeilijk moet dit niet zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke72