Klacht: VIP in Eemhof, maar nog slechter dan comfort.

op 16 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste Center Parcs,

Wij hebben normaal gesproken hele goede ervaringen met jullie parken, alleen echter moet ik deze keer heel oprecht zijn omtrent het park Eemhof.

Afgelopen week zijn ik en mijn vriendin naar het Park Eemhof geweest in een 2-pers VIP huisje. Een hoge verwachting van het huisje en heerlijk ontspannen in de extra’s (Sauna, bubbelbad, de ruimte etc). Echter is het vanaf dag 1 een drama geweest, de ervaring is zeer teleurstellend en slecht geweest dat wij niet eens echt vakantie hebben kunnen vieren in die paar dagen tijd. Wij zijn letterlijk elke dag bezig geweest met het regelen van dingen die kapot waren of andere omstandigheden.

Bij aankomst op het park kregen wij netjes onze sleutel en konden wij in ons huisje. In eerste instantie een erg mooi huisje, lekker ruim en de extra’s waar je ook goed geld voor betaald als VIP. Boodschappen uitgeladen, in de koelkast gelegd, koelkast op stand 3 gezet en na – 3 uur erachter komen dat niks is gekoeld. De whatsapp service gebruikt van het park en er zou iemand van de Technische Dienst komen. Ik had de koelkast alvast op stand 5 gezet en wij zijn gaan zwemmen na het eten. Bij terugkomst (weer drie uur later) lag er een briefje dat de koelkast hoger was afgesteld door de technische dienst, echter stond de koelkast nog steeds op stand 5 en was alles nog steeds warm. Wij zijn letterlijk heel de aankomst maandag en de dinsdagochtend bezig geweest om de koelkast aan de praat te krijgen. Wij hebben deze tijd zonder gekoeld drinken of voedsel gezeten. Diezelfde maandagavond de koelkast op de hoogste stand gezet (6) en de volgende ochtend eindelijk een beetje gekoeld drinken. Te bizar voor woorden.

Ook was er bij aankomst een gezellig welkomstcomité van – 20 eenden in onze achtertuin een achtertuin helemaal vol met veren, vogelpoep en wat niet. Daarnaast waren de ligbedden ook stuk en konden we dus gewoon weg niet genieten van onze achtertuin die continu bezet was.

Dinsdagmiddag wilden wij in het bubbelbad gaan in het huisje en wat denk je? Het bubbelbad werkte niet, de sensor reageerde nergens op. En ja hoor, weer de technische dienst moest komen. Nadat de technische dienst was geweest (pas na – 6 uur na het eten in de avond) werd het bad gecontroleerd en uitgelegd dat het tot de rand gevuld moest worden anders werkte het niet. Dit stond niet in de omschrijving en is eigenlijk te bizar voor woorden. Maar goed, slechte service weer en gewoon weer een dag kwijt aan het regelen van iets wat niet werkt.

Daarnaast kwam er elke avond een vreselijk stank uit elk putje in het huisje, niet een lucht waar je op zit te wachten.

Tussen alle klachten door zijn we ook nog een aantal keer bij de receptie geweest voor de WIFI die erg slecht was op de BASIS en op de PREMIUM. Dit kon werkelijk niet worden verholpen, er werd gezegd dat we dan zelf KPN maar moesten bellen. Ik begrijp dat dit makkelijker is vanwege de router in het huisje, maar we hebben het opgegeven.

Ik begrijp dat dit een heel verhaal is en dan is dit nog maar het verhaal met betrekking op het huisje. Want naast het huisje was vaak het personeel te chagrijnig voor woorden en kregen wij niet het gevoel dat we op vakantie waren en ze voor ons klaar stonden. Wij hebben letterlijk tijdens een uurtje bowlen drie kwartier op een drankje gewacht, waarbij in eerste instantie wij zelf naar de bar moesten lopen voordat er een serveerster kwam om iets op te nemen. En als we het zelf wilde halen bij de bar werden we afgesnauwd vanwege het feit dat ze iemand zouden sturen. Bizar.

Ook in het zwembad waren er kinderen die leuk een opstopping maakte aan het eind van de wildwaterbaan waardoor mijn vriendin een kind op haar hoofd kreeg omdat die getackeld werd. Ik heb dit direct aangegeven bij de badjuffrouw, waarbij ik het antwoord kreeg mijn collega heeft ze al gewaarschuwd. Eindstand, de kinderen konden gewoon blijven doen wat ze deden.

Het is nu al een enorme lijst en ik heb waarschijnlijk nog veel meer, maar ik wil het voor nu hierbij laten. Ik heb samen met mijn vriendin echt een teleurstellende week vakantie achter de rug gehad en dit als VIP. Wij hadden het nog veel slechter dan gewoon in een comfort huisje op bijvoorbeeld Kempervennen (waar alles wel goed was).

U begrijpt natuurlijk wel dat het niet fijn is wanneer je op vakantie gaat dat en heel veel niet werkt, maar ook dat er iedere keer vreemden elk moment in je huisje kunnen komen. De privacy was daarbij dus niet aan de orde en zijn wij enorm veel tijd kwijt geraakt door alles werkend te krijgen. Het huisje, het park en het personeel waren blijkbaar nog niet gereed om een goede midweek vakantie aan te bieden.

Ik en mijn vriendin zijn pas tevreden wanneer wij nogmaals de kans krijgen om op één van de parken als VIP een midweek vakantie kunnen vieren. Je betaald er genoeg voor en wij hebben hiervan niet kunnen genieten.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juni 2018 om 12:34 geantwoord

Bericht van Groeten van Max

2 jaren geleden - Beste Lesley, Wij van Groeten van MAX zouden je graag willen helpen met je klacht. Wellicht kan je het hele verhaal op de mail zetten naar: [email protected]? Ben benieuwd naar je reactie. Met vriendelijke groet, Thysa - Redacteur Groeten van MAX

Heeft op 19 juni 2018 om 13:48 geantwoord

De geboden oplossing is een leuk gebaar, maar komt niet in de buurt van wat wij hebben betaald en wat voor ellende er bij is komen kijken in de loop der week. Ik zou graag een meer gepaste oplossing zien van Center Parcs.

Alle klachten die gemeld zijn door lesss