Mijn Klacht:
Via Vinted heb ik laarzen gekocht. Het pakket is verstuurd met Homerr maar is onderweg zoekgeraakt. Pas na 4 weken krijg je dan van Vinted een bericht met daarin de melding dat je op de button in de chat ‘ik heb een probleem’. Je moet je probleem binnen 2 dagen melden. Echter de button werkt niet. En het is bijna onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Toen ik hierachter kwam was het al te laat. Vinted had het aankoopbedrag al overgemaakt aan de verkoper. Het antwoord van de klantenservice is slechts dat zij niets meer kunnen doen omdat de transactie al is voltooid. Er wordt geen enkele reactie gegeven op mijn opmerking dat de button niet werkt!. Ik heb daarna gevraagd hoe ik een klacht kan indienen. Maar ook hier komt geen reactie op. Ik kan fluiten naar mijn laarzen. Homerr geen aan alleen een onderzoek naar het zoekgeraakte pakket te kunnen doen als Vinted hier opdracht voor geeft. En dat doet Vinted dus niet. Het is zo simpel. Ik heb dit al eerder meegemaakt. Echter toen werkte de button wel. En was het zoek geraakte pakket snel gevonden. Ik weet dus hoe het werkt, maar het systeem van Vinted werkt niet.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Vinted Homerr de opdracht geeft om mijn pakket op te zoeken.
