Mijn Klacht:
Ik heb een pakket verzonden met modelauto’s via Vinted, maar dit is defect geraakt tijdens transport. Ik heb de artikelen verpakt volgens de richtlijnen van Vinted, met gebruik van opgeblazen plastic zakken, noppenfolie, kranten, en een stevige kartonnen doos met goede tape en een fragiel label. Ondanks dit, beweert Vinted dat ik niet aan de verzendregels heb voldaan. Het product is verloren gegaan, de koper hoeft het niet te retourneren, en ik ontvang geen geld of product. Ik vind dit onacceptabel, vooral omdat ik geen duidelijke feedback heb gekregen over wat er precies niet goed was.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een compensatie voor de schade die ik heb geleden door deze situatie.

