Klacht: Vijverpomp

op 19 mei 2016 over Cranenbroek in de categorie Tuin

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vorig jaar een vijverpomp met filter en toebehoren gekocht bij Cranenbroek. Afgelopen week deed de pomp het niet meer en ben ik terug gegaan naar het filiaal in Landgraaf omdat ik twee jaar garantie had.
Men heeft de pomp opgestuurd en na een telefoontje kon ik hem vandaag gaan ophalen. Men had vastgesteld dat er zand in het pomphuis was gekomen en de pomp niet gerepareerd omdat dit duurder uit zou vallen als een nieuwe pomp. Die nieuwe pomp kon ik bij de vijverafdeling halen tegen betaling van € 64,95…….WAAR IS DE GARANTIE DAN VOOR??

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe pomp omdat de kapotte dus duidelijk niet aan de garantie voldeed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hr Bemelmans