Klacht: Vieze topper wordt geleverd

op 13 mei 2020 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten eerste wordt er een vieze topper geleverd. Gele vlekken op verschillende plekken.
Ik krijg na 3 weken pas een retourlabel en ik krijg geen bericht van grouppn nadat ze het product hebben ontvangen. Ik moet weer opnieuw mailen om een restitutie te ontvangen. Geeft groupon aan dat ze het in credit vorm kunnen uitbetalen. Daar ga ik absoluut niet mee akkoord. Na een grote product te hebben geleverd horen ze absoluut niet met zo een belachelijke oplossing te komen. Ik heb al meerdere malen gemaild dat ik mijn geld terug wil.

Gewenste Oplossing:

Nadat ik mijn geld heb ontvangen en extra excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pin.