Klacht: Vieze skeeler-beschermers

op 29 april 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Geachte,

De beschermers voor het skeeleren zijn inmiddels binnen. Ik was blij omdat ik eindelijk kon gaan skeeleren. Wanneer ik ze open maakte bleek het dat 2 beschermers vies waren. Ik ben hier zeer ontevreden over. Het is viezigheid wat lijkt op bloed. Ik vind dit een zeer naar idee omdat dit duidelijk te zien is. Maar er zou natuurlijk ook nog meer viezigheid aanwezig kunnen zijn wat niet zichtbaar is.

Ik snap dat u als optie het fijn vinden als ik het terugstuur zodat ik een nieuw paar krijg maar ik heb geen zin om weer zo lang te moeten wachten. Dus ik meld dit gewoon en u moet zelf beslissen wat u er mee doet.

Het lijkt mij fijn als er de volgende keer beter word gekeken naar wat er opgestuurd word.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 15:07 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door lottehaakmeester@hotmail.com