Klacht: Vieze bussen

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik merk, helaas, dat sinds ik weer naar school ben gegaan met de bus in september dat er zulke vieze bussen rondrijden. Mensen hangen met hun hoofden tegen de ramen en die vlekken blijf ik elke dag maar weer tegenkomen. Geen prettig idee en gevoel. Dit gaat met name om de bussen 326 vanuit Geertruidenberg naar Breda en terug. Ook vind ik het vervelend, nu de dikke winterjassen er weer aankomen, dat de verwarming in de bussen zo hoog aan staan dat je haast duizelig er van wordt en voor iemand met longproblemen is dit geen fijn gevoel wanneer je een uur in die bus moet zitten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden ben is dat ik zie dat de ramen schoon zijn, de verwarming uit of minder hoog staat en dat ik in een frisse schone bus kan stappen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste mautverschure, Wat jammer dat je vieze en warme bussen treft. Heb je voor mij een busnummer of busnummers? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht mautverschure

2 maanden geleden - Het is in ieder geval busnummer 7278 waar ik nu/vaak in zit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 18:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mautverschure,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zet het door naar de regio, zodat dit nagekeken kan worden.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door mautverschure