Klacht: vies vuil spelletje

marijke89 op 24 augustus 2020 over William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in de categorie Zorginstellingen

mijn klacht is: dat ze voor dat er überhaupt een uithuisplaatsing door de rechter is uitgesproken al een kind uit huis plaatsen.
ze kijken niet in het belang van het kind.
ze kijken niet naar hulp die ingeschakeld moet worden.
ze kijken niet naar het heden, maar blijven hameren op het verleden.

als de william schrikker bende niet meer bestaat.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering in behandeling genomen

Bericht van William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering

2 jaren geleden - Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 24 augustus 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Jeugdbescherming & Jeugdreclassering

Heeft op 17 september 2020 om 14:04 geantwoord

Geachte mevrouw,

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

marijke89

Heeft op 19 oktober 2020 om 10:50 geantwoord

er is nog steeds geen gesprek geweest..
en ondertussen komt er een nieuwe klacht

Alle klachten die gemeld zijn door marijke89