Klacht: Vies en slecht eten

op 05 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

k heb samen met mijn vriendin een reis bij sunweb geboekt naar Benalmadena in Spanje.
Bij aankomst kregen wij een “koude maaltijd” als avondeten omdat we om 22:00 aankwamen.
Dit was een bord gevuld met plakjes ham, kip, worst en kaas onder een plastic folie wat ongekoeld op de tafel klaarstond. Ik heb er 2 happen van genomen totdat ik een bepaalde lucht rook waarvan ik weet dat het niet helemaal goed meer is. Afijn de volgende ochtend met goede moed naar het ontbijt gegaan. Het eten was na opscheppen al afgekoeld en het verse gemaakte eten werd bovenop het eten gegooid wat er al in de bakken lag. mijn vriendin dacht een lekker gekookt eitje te eten maar die was helemaal zwart van binnen. Dit hebben we toen gelijk aangegeven bij de sunweb contactpersoon daar. Na een dag niet helemaal lekker te voelen zijn we met goede hoop naar het avondeten gegaan. Het eten is echt heel slecht, er is weinig keuze, het is smakeloos en ofwel niet gaar ofwel overgaard. Mijn vriendin is er 2 dagen lang ziek van geweest en aan de diarree. Ikzelf ben een dag kotsmisselijk geweest en ook aan de diarree.
Vanaf dat moment hebben wij ook niet meer durven te eten in het hotel. We hebben toen een serieuze klacht ingediend bij de contactpersoon daar. Zij kwam met het eten is wel oke en denk er aan dat het maar 3 sterren heeft verhaal en de manager is er pas als jullie weg zijn. Ik heb dus extra kosten moeten maken om ons van eten te voorzien. Ik heb de klacht ingediend bij sunweb maar nog geen reactie gehad.

Kosten van het eten ( onbijt en avondeten) van 5 dagen voor twee personen retourneren naar mij. Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt vanwege het vreselijk slecht eten waar we ziek van werden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Beste meneer Visser, Wat vervelend om te lezen dat de maaltijden in de accommodatie niet naar wens waren en dat jullie zelfs ziek zijn geweest. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Zij nemen uw klacht in behandeling en binnen 4 weken kunt u een inhoudelijke reactie verwachten. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u namens Sunweb nog een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:27 geantwoord

Goedemorgen meneer Visser,

Van mijn collega's van de afdeling Customer Support, heb ik begrepen dat er contact met u is geweest. Naar aanleiding van uw klacht is de reisleiding zelf in de accommodatie gaan eten. Zij geven aan dat dit inderdaad niet uitgebreid was maar wel prima te eten.

Omdat er niet door een dokter is geconstateerd dat u ziek bent geworden door het eten, kunnen wij u helaas geen compensatie aanbieden. Ook hebben we hier verder geen meldingen over gekregen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u namens Sunweb nog een prettige dag toe.

Team Webcare Sunweb

Heeft op 04 oktober 2017 om 11:04 geantwoord

Zo kom je er makkelijk vanaf. Ik reis bij deze niet meer met sunweb. Alsof je gelijk naar de dokter gaat als de situatie niet ernstig genoeg is, daarbij wordt er door sunweb bepaald naar welke dokter je dan mag. Belachelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door Tinus92