Klacht: vieruurtje prijs verdubbeld

op 09 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

vandaag mijn wekelijkse bezoek aan de Hema, blijkt het vieruurtje van 1€ NU 2€ te kosten. Oké, het stukje gebak is wat groter en voor cappucinno wordt geen toeslag berekend. Nu vind ik het helemaal niet nodig dat dat stukje gebak groter is. Als je ipv cappuccino thee of koffie drinkt is de prijsverhoging belachelijk. Waarom? heeft men dit besloten. Was het zo’n succes dat men dacht we maken het duurder, de klanten komen toch wel? Ik vind het sneu voor de mensen met een smalle beurs, voor hun was het een betaalbaar uitje. Hoorde vanmiddag dat een stel, de Hema verliet hier door.

Ik zou graag willen weten waarom de Hema dit heeft besloten. Het liefst zou ik deze verhoging willen terugdraaien. En anders Oke, iets duurder € 1,50 kan ook, met weer een kleiner stukje gebak en een extra toeslag voor cappuccino

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ananda57