Klacht: vidomes woningbouw komt niet tot een oplossing

op 14 juli 2019 over Vidomes in de categorie Woningcorporaties

mijn moeder inmiddels 88 jaar oud geestelijk 100 % in orde lichamelijk moeilijk ter been , 1 maand geleden haar elektrische fiets weggedaan met moet ik u zeggen met veel verdriet, gezien dit niet meer mogelijk is , wij hebben kunnen regelen dat via de gemeente een scootmobiel ter beschikking word gesteld, wij gelukkig en mijn moeder dolblij niet meer achter de geraniums.
echter de woningbouw en de huismeester Vidomes Delft weigeren om een oplossing te zoeken voor het plaatsen van de scootmobile terwijl dit een senioren flat is boven op de galerij is er een perfecte locatie met maar een kleine aanpassing, dit zo geregeld wil ik ook nog zelf bekostigen.
bij de bergingen zijn de deurkozijnen te smal ook dit vergt een kleine aanpassing . ik heb schriftelijk contact gehad met Vidomes maar helaas het interesseert ze niets waarschijnlijk niets meer vernomen, schande Vidomes en de huismeester jullie moeten jullie diep schamen .
het gaat om een woning aan de Lois David straat nr 60 te Rijswijk ZH

ik wil dat Vidomes met mij contact opneemt zodat er een oplossing komt en spoedig want we gaan dit niet rekken gezien de leeftijd van mijn moeder ,ook wonen er meerdere oudere die met het zelfde probleem zitten de arrogantie van vdomes en de huismeester die het beheerd walgelijk gewoon .

Ben Timmermans
lastdragerstraat 71 1335 VB Almere
tel 0648318366 mail btimmermans10@hotmail.com

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vidomes

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vidomes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Almere