Klacht: Retourneren

Lize kraakman op 14 april 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij proberen al 2
Maanden onze bank terug te sturen. Elke keer zeggen ze dat ze hem komen ophalen en dat ze dozen mee nemen maar we hebben ze nog maar 1 keer gezien en toen zonder dozen. Daarna nog meerdere afspraken gemaakt om hem op te halen maar ze zijn nooit meer gekomen. We hebben aangeboden de bank te brengen maar ook dat was niet mogelijk
Voor hen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bank terug sturen, aangezien hij nog in goede staat is en ik op tijd heb gemeld dat ik niet tevreden ben. Ik wil daarnaast ook graag mijn geld terug.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

4 jaren geleden - Beste Lize, Bedankt voor je bericht en nogmaals excuses voor de eerdere miscommunicatie. Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van vidaXL

4 jaren geleden - Beste Lize, Ik heb je gisteren een e-mail gestuurd. Zou je hier nog even op kunnen reageren. Mocht je vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Lize kraakman

3 jaren geleden - Ik heb nog steeds mijn geld niet gezien. Elke keer als ik Vidaxl bel krijg ik weer iemand anders aan de lijn die mijn verhaal voor het eerst hoort. Ze zeggen dat het wordt geregeld maar dat wordt het al maanden niet.

Bericht van vidaXL

3 jaren geleden - Beste, Bedankt voor het reageren op ons platform. Ik heb de bezorgdienst nogmaals gecontacteerd om na te gaan waar je pakket gebleven is. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug. Femke vidaXL klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Lize kraakman

3 jaren geleden - Fijn om te horen. Wel heeft uw collega mij verteld dat ook als jullie mijn bank niet terug vinden, ik mijn geld alsnog terug krijg. Ik vraag mij dan toch af waarom ik nu al 4,5 maand aan het wachten ben. Jullie kunnen mij toch mijn geld overmaken en het verder zelf regelen zoals uw collega zei. Ik kan dit geld gewoon niet missen momenteel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 02 juli 2021 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je geduld, ik bergijp dat het erg frustrerend is dat je zo lang moet wachten op je geld.

Ik kan je dan nu ook mededelen dat de terugbetaling in gang is gezet. Verdere informatie vind je in je e-mail.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Femke
vidaXL klantenservice

Lize kraakman

Heeft op 09 juli 2021 om 20:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb nog steeds geen geld terug, en ook geen bericht in mijn mail...

Alle klachten die gemeld zijn door Lize kraakman