Klacht: Ontbrekende onderdelen en beschadiging, slechte klantenservice

Rurua op 15 juni 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kreeg ik mijn bestelde eettafel binnen. Deze naar boven gesleept, oude eruit. Wat blijkt? De schroeven zijn niet meegeleverd. Ik heb alleen hout ontvangen. Ook zit er een beschadiging aan één van de tafelpoten. Hout is afgebroken.

Gezien de klantenservice telefonisch niet meer bereikbaar is, heb ik een chat geopend. De medewerker sprak me Engels aan, was onbeleefd en bood geen oplossing. Uiteindelijk verliet hij de chat, zonder überhaupt gedag te zeggen of mij te helpen. Op het laatste wat ik typte, kreeg ik geen reactie.

Ik ben erg teleurgesteld, het was mijn eerste order bij dit bedrijf. Helaas zag ik de klachten na het plaatsen van mijn order.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer ik een deel van de productprijs terugkrijg, de schade is namelijk niet heel mooi. Het was de laatste voorradige tafel, ik wil hem wel graag houden. Ook wil ik de schroeven, sleutels en andere onderdelen ontvangen die nu ontbreken. Aan houten planken heb ik niks.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

3 jaren geleden - Beste Rurua, Bedankt voor je bericht en excuses voor dit ongemak. Ik heb je hierover proberen te bellen, maar helaas was je niet bereikbaar. Later zal ik het nogmaals proberen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Rurua

3 jaren geleden - Beste Martijn, Ik wacht het telefoontje af. Helaas is er niet nog een poging gedaan, of wel? Ik was vanmorgen helaas druk. Met vriendelijke groet, Ester

Reactie van de melder van de klacht Rurua

3 jaren geleden - Ik heb zelf teruggebeld op 17 juni. Helaas is de betreffende tabel niet meer op voorraad, wel in een andere kleur. Ik zou diezelfde dag wellicht teruggebeld worden over schroeven uit een ander pakket, alleen heb tot op heden niks gehoord. De voorraad was minimaal voor de andere kleur. Ze zijn nu nog voorradig, dus ik begrijp niet waarom het zo lang moet duren. De twee gigantische dozen staan echt in de weg, ik hoopte toch wel voor dit weekend de tafel op orde te hebben. Het leuke aan een nieuwe tafel is er nu wel af. Ik vind het jammer dat jullie zo traag werken, zeker gezien dit jullie fout is. Ik denk dat ik niet weer zal bestellen bij jullie.

Reactie van de melder van de klacht Rurua

3 jaren geleden - Op maandag 21 juni heb ik jullie weer gebeld. Het zou goedgekeurd zijn de onderdelen te sturen, dit zou 3 tot 5 werkdagen in beslag nemen. Inmiddels is het vrijdag, ik kan jullie niet bereiken en heb nog steeds niks ontvangen. Geen tracking, geen brievenbuspost, geen mailbevestiging. Waar blijft het? Ik heb al 10 dagen twee grote dozen in de weg staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 19 juli 2021 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ondertussen hebben we meerdere malen contact gehad met elkaar om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen.

We hebben je een vergoeding aangeboden en daarvoor een terugbetaling aangevraagd. Deze zal binnen enkele dagen worden teruggestort op je rekening.

Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen ervaren, kan je altijd contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Rurua