Mijn Klacht:
Op 11 juni heb ik via de website VidaXL een zwembad besteld en betaald. Op 17 juni een mail ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. De tracktrace link bij dit bericht en in mijn account werkt niet. Ik weet nu dus niet waar mijn bestelling is.
Op 22 juni contact met klantenservice van VidaXL gehad. Daar werd mij gezegd dat de verwachte leverdatum 30 juni zou zijn. Maar erg overtuigend was dit niet. Ik vond dit vreemd, want het zwembad zou op voorraad zijn (volgens de website) en bij de bezorglink staat aangegeven dat levering via Thijs Logistiek gaat. Als het pakket daar op 17 juni aan overgedragen zou zijn, dan zou de levering inmiddels moeten hebben plaats gevonden (Thijs levert ook binnen 24u)
Dus voor de zekerheid maar even contact gezocht met Thijs Logistiek. Daar is een levering naar mij niet bekend. Kortom mijn pakket is helemaal niet gereed voor verzending. Maar ik kan mijn bestelling nu niet meer annuleren in mijn account. Slim gedaan van VidaXL, maar ik krijg inmiddels het gevoel dat mij een rad voor ogen wordt gehouden.
Vandaag, 23 juni, weer contact gezocht met de klantenservice en ook daar krijg ik weinig hulp en al helemaal geen antwoord op de vraag waar mijn bestelling überhaupt is. “nee, met die afdeling staan wij niet in contact”……
Ondertussen ook geprobeerd via de chat contact te zoeken (zoals aan de telefoon via het bandje continu gevraagd wordt), maar ja, een computer helpt je ook niet veel verder dan de standaard vragen. Daarnaast nog een mail verzonden. Dat was helemaal het toppunt. Krijg je pas midden in de nacht het volgende antwoord: “Geeft de reactie van de medewerker je het gevoel dat je probleem opgelost gaat worden?”… Nou NEE!! Anders nam ik toch geen contact op??
Echt wát een service…..En op de website is het zwembad gisteren opeens ook niet meer vinden…
Kortom ik ben zwaar teleurgesteld en voel me besodemieterd.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn bestelling annuleren en per omgaande mijn geld terug.
