Klacht: Beschadigd product en geen reactie op vragen

JetFer op 13 juni 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer al een week contact te krijgen met VIDA XL. Klacht ingediend, chat geprobeerd en een contactformulier ingevuld.

Tuinset gekocht met allerlei beschadigingen, schimmel en niet passende stukken voor de stoelen door dikke bulk bij verbindingen.

Ik wil het graag dat VIDA XL het product komt ophalen. Ze geven alleen geen thuis

Kan iemand hiermee helpen?

Groeten Jet

Gewenste Oplossing:

Als zij het product, ivm de grote verpakkingen, komen ophalen en het geld terug wordt gestort.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

3 jaren geleden - Beste JetFer, Bedankt voor je bericht en vervelend om te vernemen dat je nog niet bent geholpen. Ik heb je een e-mail gestuurd, omdat je telefonisch niet bereikbaar was. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 19 juli 2021 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Een tijdje geleden hebben wij contact gehad en een terugbetaling voor je aangevraagd.

Ik ga er dan ook vanuit dat je deze in goede orde hebt mogen ontvangen ondertussen.

Wanneer je in de toekomst nog vragen hebt, voel je dan vrij om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door JetFer