Klacht: vidaXL reageert niet op mijn retour aanvraag

op 04 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Frans stoeltje besteld en deze is niet goed genaaid. De stof zit helemaal scheef. Geautomatiseerde chatt gebruikt. Deze stopt halverwege het gesprek. Toen kreeg ik iemand persoonlijk op de chatt. Er zou met mij contact opgenomen worden. Is niet gebeurd. Toen gebeld met 2 verschillende nummer. Beiden zijn niet in werking. Hoe krijg ik mijn product retour?

Gewenste Oplossing:

Als mijn product voor retour opgehaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

2 maanden geleden - Beste dezevenlinden, Bedankt voor je bericht en onze excuses hiervoor. Ik heb je verdere informatie per email doorgestuurd. Mocht je hier vragen over hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht dezevenlinden

2 maanden geleden - Er is geen bijlage meegestuurd dus kan nu alsnog geen retourlabel uitprinten. Hoe nu verder? Het begint nu wel erg vervelend te worden... Iedere handeling van jullie zijde hapert. Ik wil het graag oplossen. Met vr. groet, Anette Pos

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 20 mei 2021 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dezevenlinden,

Bedankt voor het gesprek van zojuist.

Mocht je toch nog vragen hebben voor me dan hoor ik dit uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door dezevenlinden