Klacht: VidaXl laat mij betalen voor niet geleverd pakket want niet levering is niet te bewijzen

klant393948 op 03 september 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zo dom geweest een bestelling te plaatsen bij VidaXl via bol.com. Pakket is nooit afgeleverd. Dit is ook zichtbaar in systeem koeriersbedrijf Packs. Ik heb dan ook verzocht dit pakket te annuleren maar VidaXl weigert dit nu al enige weken.

Ik moet maar gewoon betalen en een verklaring invullen dat ik geen dief ben. Dan gaat de koeriersdienst PACKS dat dus verklaart geleverd te hebben onderzoek doen binnen het eigen bedrijfs. En als zij besluiten dat ik het pakket niet gestolen heb, terwijl ik het zelfs nog nooit gezien heb, gaat VidaXl eens besluiten hoe ze het probleem gaan oplossen.

Online is overal te zien dat VidaXl geen geld terug betaalt. Overigens is er niet getekend voor ontvangst door ons. Toch moeten we betalen en hier boven op mailen en bellen nog meer tijd in steken blijkbaar. Dit staat in geen verhouding tot de drie tientjes die bestelling kost en het kleine detail dat pakket niet geleverd is.

Gewenste Oplossing:

Annulering pakket
Niet hoeven betalen voor bestelling die niet geleverd is

Niet verder betrokken worden bij problemen van VidaXl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Bedankt voor het schrijven van deze feedback. Heb jij wellicht een ordernummer voor me? Dan kan ik je hopelijk verder helpen. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Helaas heb ik nog geen ordernummer van je mogen ontvangen. Zou je me deze kunnen doorgeven? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 17 september 2021 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Helaas heb ik nog geen bestelnummer van je mogen ontvangen.

Wanneer ik je verder kan helpen, neem dan contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door klant393948