Klacht: Niet verwerken an geretourneerd artiekeln

Zamira Billar op 07 april 2022 over Vibes Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verzoek jullie zo spoedig mogelijk mijn bestelling 252591 die ik in feb al geretourneerd hebt het betaling terug krijgen ..ik heb alleen de verzendkosten terug ontvangen maar dat is natuurlijk niet alles

Gewenste Oplossing:

Afhandeling van betaling

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vibes Fashion

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vibes Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vibes Fashion in behandeling genomen

Bericht van Vibes Fashion

1 jaar geleden - Beste Zamira, Allereerst onze welgemeende excuses voor de ervaring die u heeft beleefd. Graag willen wij er alles aan doen op tot een oplossing te komen, zodat u alsnog tevreden bent. Wij hebben u proberen te bereiken via uw 06-nummer en e-mail, maar helaas is dit niet gelukt. Wilt u ons alstublieft een berichtje sturen via Whatsapp, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken? Whatsapp nummer: 0614699449. Ik garandeer dat u binnen 1 werkdag reactie zult ontvangen. Ik zie uw bericht tegemoet, zodat wij dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Marjolein team Vibes Vibes Fashion

Alle klachten die gemeld zijn door Zamira Billar