Klacht: Kaart op verkeerde naam ontvangen

Feyenoord3 op 17 januari 2018 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Beste,

Vrijdag jl. 12-1-2018 hebben wij 2 kaarten gekocht voor Tino Martin bij Viagogo voor 16 juni 2018 in de Ziggo Dome, ivm 25 jarig huwelijk. Omdat deze kaarten op andere sites uitverkocht waren zijn we op deze site belandt. Na betaling kregen we tickets via e-mail en tot onze verbazing stond er een andere naam en aanvangstijd op de tickets. Ook staat er ticketpoint boven aan het blad. Daar komt nog bovenop dat er €25 per ticket administratie wordt gerekend. Nu denken we dat de kaarten vals zijn, omdat ze nog steeds te koop worden aangeboden. Daar mijn vrouw halfzijdig verlamd is en maar korte stukjes kan lopen met krukken a.g.v. een hersenbloeding zouden wij graag ons geld terug gestort willen zien, want mijn vrouw durft niet meer te gaan en heeft geen vertrouwen meer in een goede afloop. Bijgevoegd enige informatie met ordernummer ticketpoint en ordernummer boeking viagogo. We hebben al correspondentie gehad met Viagogo maar ze zeiden dat ze niets konden doen en het geld niet terug storten maar de tickets weer opnieuw in de verkoop doen via hun site. Hopende jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

John Verwijst

Na terugstorting van het totale bedrag van €202.16.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door