Klacht: Geen voorstelling the lion king

op 14 september 2018 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik had bij viagogo kaarten besteld voor de voorstelling van de lion king voor dinsdag 11 september om 20.00 uur in het circus theater in scheveningen.ik heb op 8 september nog een mail ontvangen van viagogo waarbij ze ons veel plezier toewensen met the lion king, maar wat bleek dat er die avond helemaal geen voorstelling was. Dit was echt een domper, zeker omdat het een cadeau was voor mn vriendin. Daarna dus in mineur naar huis gereden. Het ergste komt dan een dag later; viagogo is gewoon onbereikbaar, het telefoon dat je zou kunnen bellen loopt op niets uit, en ik krijg automatisch gegenereerde mailtjes terug, kortom ik kan naar mijn geld (184 euro!) Fluiten, ik vindt dit echt misdadig, want als je googled om kaarten te bestellen staan ze praktisch bovenaan, nooit meer iets bestellen bij viagogo, bah

Hopelijk kan eventim de kaarten omboeken, die club is wel gewoon bereikbaar, anders is het gewoon dikke pech

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenklaassen1