Klacht: over creditcard viabuy

op 17 februari 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik ben misleid door VIABUY creditcard. Nadat ik mijn gegevens invulde ontving ik een credit card. nu blijkt zonder dat ik de kaart heb geactiveerd of gebruikt heb eerst een bedrag van 90 euro moet betalen, meteen wordt ook een incasso bureau er bovenop gezet. Er staat nergens aan de voorkant dat je dit bedrag moet betalen (bij aanvraag). Toen ik daarna meteen contact opnam en VIABUY en het incasso bureau dat ik geen gebruik wil maken van hun diensten bleven beide bedrijven er toch bij dat ik het bedrag moet betalen. Intussen is het bedrag nu 129,86. Ik vind dit onaanvaardbaar en wil het opgeven hebben. Ik heb overigens de datums en mails nog die ik naar VIABUY heb gestuurd en alle antwoorden heb ik ook nog bewaard voor eventueel verder onderzoek. Mocht het zover komen dat ze door blijven gaan, dan ben ik bereid mijn advocaat erbij te halen en het met een rechtzaak op te lossen.

Als het bedrag opgeheven wordt en er niet meer brieven of mails van VIABUY of het incasso bureau binnenkomen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zyan