Klacht: Opwaardering ingehouden

Vinschat op 07 juni 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krijg een kaart van viabuy .er staat opwaarderen van 90 euro . Ik probeer dit 100 keer opnieuw maar lukt me niet en geef op . Nu krijg ik een stam mail van via buy zonder enig schrijven te hebben ontvangen dat ze een incassobureau gaan aanschrijven. Ik probeer opnieuw te opwaarderen en na 10 keer lukt het te storten . Tot mijn grote verbazing na storten van 90 euro word er 89.70 euro ingehouden .
Hierbij laat ik het niet !!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik die 90 euro ter beschikking heb . Ik heb al een moeilijke periode achter de rug . En wil niet nog meer in de maling worden genomen op gebied van geld . Anders zal ik volgende stappen ondernemen . Dit kan niet !
De communicatie is hier slecht verlopen . Briefwisseling komt niet op mijn adres . En eerste email na ontvangst kaart komt in spam die ik zelden of nooit bekijk daar ik al teveel problemen heb gehad met spammail. En nu terug !

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door