Klacht: geld gestort en word al 9 dagen vastgehouden

op 20 mei 2019 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 11 mei heb ik mijn saldo opgehoogd, maar het saldo wordt niet bijgeschreven, omdat mijn veiligheidsniveau niet hoog genoeg is.
in de app kan je je veiligheidniveau niet opwaarderen, want dan verbreekt de verbinding.
Op mails geven ze geen antwoord.
het lijkt op oplichting.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld teruggestort krijgen naar mijn rekening,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2302Anne