Klacht: aanmaning van over de 100 euro

op 22 februari 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vorig jaar de kaart aangevraagd maar niet gezien dat je moest opwaarderen. ik heb echter de kaart nooit gekregen en toen medegedeelde dat ik hem niet meer hoefde. dat vond men goed. maar nu moet ik aan een deurwaarder over de 100 euro betalen en ik vertik dit.

Gewenste Oplossing:

verwijderen van de aanmaning en annulering ervan. tevens geen mails meer van viabuy.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door m.w. lebbink