Klacht: via online shop stofzuiger besteld en betaald maar Philips geeft geen bevestiging en levert geen stofzuiger

op 07 augustus 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op woensdag 2 augustus hebben wij via de onlineshop een stofzuiger besteld met bestelnummer 14004516095 en deze gelijk betaald Van deze bestelling hebben wij tot nu toe geen bevestiging ontvangen per email Op vrijdag 4 aug hebben wij de klantenservice gebeld en deze vertelde dat de bestelling in het systeem was blijven hangen en dat deze bestelling gelijk doorgezet zou worden naar de betreffende afd. Philips zou ons dezelfde nog terugbellen hierover , dit is niet gebeurd. Zaterdag 5 aug hebben wij weer gebeld toen werd ons verteld dat de bestelling door was gezet maar dat de afd nog niet gereageerd had Philips beloofde ons maandag 7 aug tussen 16:00 en 17:00 ur terg te bellen, ook dit is niet gebeurd. Vervolgens hebben wij maandag 7 aug zelf maar weer contact gezocht met Philips. De klantenservice vertelde ons toen dat ze nog steeds niks wisten en we moesten maar gewoon afwachten wanneer ze ons meer konden vertellen Er was niets anders mogelijk Onbegrijpelijk Hoe moeilijk kan het zijn om een stofzuiger te leveren

Wij zijn tevreden als Philips Destofzuiger levert deze week

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rene van der Gaag