Klacht: Via Ideal boeking geld terecht gekomen bij skrill

op 24 januari 2014 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een bestelling gedaan bij de firma face2face en na ideal aangeklikt te hebben keuze rabobank gedaan, bleek na afboeking van € 111,80 dat deze niet bij face2face te zijn aangekomen.Wel van mijn rekening afgehouden.
Nu heeft face2face ook een rekening bij skrill te hebben en is mijn geld naar skrill overgeboekt.
Na 2 weken nu met ze gemaild/ getelefoneerd te hebben en met de bevestiging van hun kant dat het bedrag terug geboekt werd, niets op mijn rekening gekregen.
Ben nu ook al weer 1,5 week verder en nogmaals met ze mailen e.d. nog steeds niets. Krijg zelfs geen antwoord meer op mijn mails. Wat is dit voor een firma. Lees op Google alleen maar slechte berichten over hun. ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

Dat het bedrag van € 111,80 terug op mijn rekening komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolosani