Klachten over skrill

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over skrill zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van skrill in de categorie Betalingsdiensten

31 klachten gemeld
2.6 /10
17 stemmen

Tijdslijn

transaction failed

Klacht van mervinhec op 16 oktober 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

ik heb geld geprobeerd te storten op mijn betcity account maar elke keer dat ik dat probeerde kreeg ik te zien transaction failed daarom heb ik het 3 keer geprobeerd daarna keek ik op mijn bankrekenning toen was het bedrag... Lees meer

Wacht op uitbetaling

Klacht van Paul Viersen van op 05 oktober 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

26 september 150 euro gewonnen bij JackpotCity. Nu 5 oktober nog niets ontvangen. Volgens JackpotCity loopt dit via Skrill, deze zouden het bedrag naar mij moeten overmaken. Maar dat doen ze dus niet. Lees meer

Antwoord

Klacht van Luukje1954 op 27 september 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Probeer al dagen mijn nieuwe telefoon nr door te geven. Heb geld tegoed maar kan t niet opnemen omdat steeds de verificatie naar mijn oude telefoon nr word gestuurd. Lees meer

Veriferen van je id

Klacht van Azraazra op 13 augustus 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb vandaag mij moeten verieferen dat heb ik gedaan en toen belde ik skrill op en hun zeggen dat het 48 uur duurt voor een vertificatie ik zei dat kan niet zo lang ik vind dit niet kunnen midden... Lees meer

pin

Klacht van omaien op 01 juni 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Weet mijn pin niet meer ...kan de pin niet resseten weet de knop niet te vinden om te resseten.... Herhaalde malen gevraagd om mij te helpen maar krijg geen hulp...krijg security maar vind daar geen reset knop. Heb 200... Lees meer

Geen geld ontvangen

Klacht van Mevr Lindeboom op 21 mei 2021 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

gespeeld op casino rewards 886 euro gewonnen. Casino heeft het naar skrill gestort. Account aangemaakt bij skrill. Op skrill staat balance 0 ???? . Veel gemaild krijg gewoon geen reactie. Lees meer