Klacht: Dweil met emmer besteld, niks ontvangen en geen reactie

op 14 februari 2020 over Veviva in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor mij hetzelfde. 6 januari bestelling geplaatst. Track and trace laat alleen Chinese tekst zien. Bij postnl is het pakket niet bekend.
2x contactformulier ingevuld op website, 0 reactie. Ik adviseer hier niet te bestellen!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn bestelling ontvang of mijn geld terug (heb ik inmiddels liever) het allerminste wat ze kunnen doen is reageren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veviva

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veviva nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janiek2