Klacht: Vestiging Cassandraplein Eindhoven

op 30 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Deze vestiging voldoet niet aan de normen van Albert Heijn. Klachten over troep voor de deur worden niet opgepakt, vestigingsmanager is niet zichtbaar, personeel onvriendelijk. Meest recente waarneming is dat de logistieke uitvoering als gevolg van corona maatregelen ver beneden de maat is. Karren worden niet schoongemaakt, er is geen route, paden zijn smal. Buiten is het chaos in de rij in combinatie met karren die zich opeenstapelen zonder toezicht van personeel. Het is helaas de enige AH in de buurt en daarom blijven we er inkopen doen mede vanwege de betere kwaliteit van de producten. Echter deze vestigingsmanager kan iets leren van de Jumbovestiging op de Pagelaan: altijd vriendelijk personeel, schoon, ruimte, goede corona logistiek. We hoeven geen reactie, we wilden dit alleen even gemeld hebben.

Zorg dat uw AH vestigingen allen voldoen aan de AH kwaliteitsnormen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht ditisalleeneenmeldingverder niets

3 maanden geleden - Geachte medewerkers van de klachtenservice, wij hoeven geen reactie. Wij wilden alleen deze klacht kenbaar maken. Gelieve ons geen emails en post te sturen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ditisalleeneenmeldingverder niets