Klacht: Doet niets

op 20 april 2019 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Wij hebben 7 dreig emails gehad van A.VOGEL op de ALBERT CAMUSPLAATS 187 en wij zijn niet de enige dit deze berichten krijgen, er zijn nog muur buren die dreig emails krijgen. Als je teveel opmerkingen maakt bij deze man, dan beschouwdt hij dit als gezeik en gaat in de tegen aanval. Bij overhoring van deze man, zegt hij, dat hij het niet is en dat hij ruzie heeft. Sinds wanneer is er ruzie, als je hem vraagt om op te houden met harde muziek of op de muur te slaan met een hamer. Dat is een truc van hem, want dan doet vestia niets. Wij weten precies wat deze man is en hoe hij te werk gaat. Als deze klacht geplaatst wordt op de site van vestia, gebeurt er niets. Het enige wat vestia zegt is dat wij niet de juiste organisatie zijn, dat zijn ze wel terdege, ze kunnen deze man uit zijn husi zetten, al-dan-niet via een gerechtelijke procedure, alleen het is schijnbaar teveel papier werk ozo, ik weet het niet. Er is iets vreemds met deze man, hij heeft hier zoveel, rotzooi getrapt en het gaat maar door. Maar deze man kan ongestoord en ongehinderd zijn gang gaan. Totdat hij misschien wordt opgewacht en er iets gaat gebeuren en ik zie het er van komen. Politie doet hier niets tegen en wijkagent eveneens. WAAROM vraag ik mij af. Deze man is een crimineel, een mens met een narsisties karakter. Hij hoort hier niet thuis en buren bedreigen hoort niet.

Deze man op zijn rechten wijzen en dreig gerust maar tegen hem, dat hij zijn huis kwijt is, als hij zoiets nog 1x keer doet of gelijk tot de aktie overgaan via een gerechtelijk procedure (en niet afschuiven aub)

Alle klachten die gemeld zijn door Woongenot56