Klacht: verzwegen kamer

op 28 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben telefonisch geboekt bij sunweb voor kreta bij harma boutique
er werd netjes gevraagd of we zeezijzicht of zwembad zicht wilden
wij wilden graag zwembad zicht en die optie kregen we
ook stond er op de website dat je of terraszitje of balkon zitje had
daar aangekomen kwamen we erachter dat ze drie aparte hotels hadden
we kregen een kelder kamer zonder terraszitje..alleen een raam die je beter dicht kan laten vanwegen de autogassen..er stond ook vaak auto of scooter of vrachtauto voor je raam geparkeerd
gordijn kon je niet opendoen vanwege dat als er niks geparkeerd stond iedereen naar binnenkeek
wij hebben vanwege mijn clausterfobie gelijk geklaagd maar werd alleen maar afgewimpeld elke dag weer
wel kregen we de laatste drie dagen een optie om in een dorp waar niks is een luxe hotel te nemen maar dan moesten we wel voor drie nachten 355 euro bij leggen
natuurlijk zijn we hier niet mee akkoord gegaan omdat onze keuze dat zeker niet was
mijn vakantie is goed verpest en sunweb doet er niks aan

Gewenste Oplossing:

wanneer ze met een vergoeding komen voor mijn verpeste vakantie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Beste Geertrui, Wat vervelend dat jouw vakantie niet aan de verwachtingen voldaan heeft. Ik stuur jouw mail door naar de Afdeling Customer Support met het verzoek jouw bericht in behandeling te nemen. Binnen 4 weken ontvang je van hen een reactie/ontvangstbevestiging. Voor overige vragen en/of opmerkingen mag je contact opnemen met customersupport@sunweb.nl. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht gera l

3 maanden geleden - Die mails hebben jullie al Ik ben vanaf de vakanties al bezig met mails Dus 4 weken wachten?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Ik heb direct contact met Customer Support opgenomen. Zij geven aan dat ze hier mee bezig zijn en in contact zijn met Jerry van de reisleiding. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht gera l

3 maanden geleden - ik wacht af (neem aan geen 4 weken)

Bericht van SunWeb

2 maanden geleden - Referentienummer 621221 is afgesloten omdat deze al in behandeling is onder nummer 629489. Een andere benaming dan 'opgelost' is in dit programma helaas niet mogelijk. Uw klacht is nog in behandeling maar dan onder een andere referentienummer.

Reactie van de melder van de klacht gera l

2 maanden geleden - Ok..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 09 augustus 2017 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Geertrui,

Wij hebben van de afdeling customer support vernomen dat zij wederom contact met u hebben opgenomen.

Wij hebben een klacht ontvangen over de kamer. Daarbij wordt er gekeken naar wat u voor het hotel heeft betaald. De kosten voor de vlucht en transfer zijn niet meegerekend.

De vergoeding die u is aangeboden is meer geweest dan wat u werkelijk voor het hotel heeft betaald. Vandaar dat wij niet overgaan tot een hogere vergoeding.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare Sunweb

Heeft op 09 augustus 2017 om 15:02 geantwoord

Zoals ik al eerder gemeld heb dat wij geen vakantie hebben gehad doordat we in een kelder gestopt werden zonder terras of zitje alleen een raam die als je die open deed de uitlaat gassen binnen kreeg omdat de auto langs je raam reden of parkeerde voor je raam dus kon niet luchten en gordijnen konden niet open vanwege inkijk...heb geen nacht geslapen veel buiten op de straat gelopen ben nog nooit zo moe terug gekomen ik heb claustrofobie maar dat maakte sunweb niet uit
Toen wij boekten stond dit niet in de beschrijving
Wij moeten een jaar werken voor de vakantie en dan krijg je dit
Wat zeg sunweb de vakantie was goedkoop dus krijg je 50 euro omdat je geen terras of balkon had
Verder zeggen ze niks
Dus nee ik ga hiermee niet mee eens
Wil wel mensen waarschuwen van dat ze goed uit kijken om bij sunweb te boeken ..vooral de goedkopere vakantie en bellen om te boeken heeft geen nut want daar vertellen ze alleen maar mooi verhalen
Mijn vakantie was een hel
Krijg als ik er aan denk nog benauwd van
Ik voel me zeker opgelicht door sunweb voor de tweede keer

Alle klachten die gemeld zijn door gera l