Klacht: verzilveren lukt niet

Esther de Kruif op 15 december 2019 over Cadeaubon.nl in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een cadeaubon van www.cadeaubon.nl. Wat ik ook probeer, verzilveren lukt niet. Bij bellen sta je heel lang in de wacht, via de mail geprobeerd maar i.v.m. kerstdrukte kan het meer dan drie dagen duren voordat ik wat hoor! Wat is dit? Ik wilde bon graag verzilveren juist voor kerst! Wat gaat er mis? Waarom lukt het niet? Cadeaubon is door mij ontvangen op 4 december en is nog geldig tot 3 december 2020. Verzilveren zou dus geen probleem moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de bon z.s.m. gewoon kan verzilveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cadeaubon.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cadeaubon.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther de Kruif