Hieronder kunt u zien welke klachten er over Cadeaubon.nl zijn gemeld. Lees meer >
Hieronder kunt u zien welke klachten er over Cadeaubon.nl zijn gemeld.
Hoe kan ik een klacht over Cadeaubon.nl melden?
Heeft u een geschil of een slechte ervaring met Cadeaubon.nl? Gebruik ons handige klachtenformulier om de kans op een oplossing te vergroten.
Het delen van uw ervaring draagt daarnaast bij aan verbeteringen bij Cadeaubon.nl, én is essentieel om medeconsumenten te informeren.
Dus wat uw klacht ook is, plaats uw review op Klacht.nl zodat de klantenservice van Cadeaubon.nl contact op kan nemen en eventueel een oplossing kan bieden.
U kunt een klacht over Cadeaubon.nl indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Cadeaubon.nl.
Hoeveel klachten zijn er over Cadeaubon.nl?
Op Klacht.nl zijn in totaal 93 klachten over Cadeaubon.nl ingediend, waarvan 2 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Waardebonnen- en voucher aanbieders.
Lost Cadeaubon.nl klachten op?
Van de klachten over Cadeaubon.nl wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
Wat zijn de meeste klachten over Cadeaubon.nl?
De meest voorkomende klachten over Cadeaubon.nl gaan over Waardebonnen- en voucher aanbieders. In het afgelopen jaar zijn 2 klachten ingediend.
Hoe neem ik contact op met Cadeaubon.nl?
U kunt contact opnemen met Cadeaubon.nl door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Wat zijn mijn rechten bij een klacht over Cadeaubon.nl?
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Cadeaubon.nl niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Ik heb een cadeaubon van 25 euro ingewisseld en daarbij een aanbod van 20 euro geaccepteerd. Op de website wordt duidelijk geadverteerd met de belofte “Ontvang het bedrag binnen twee uur”. Inmiddels is er meer dan 24 uur verstreken en... Lees meer
Een week geleden besteld en nog steeds niets binnen. Daarbij geen enkel bericht over de enorme vertraging, geen excuses, geen compensatie, helemaal niets. Kortom, koop hier geen cadeaubon als de bon een cadeau is want je kunt net als ik... Lees meer
Van mijn werkgever een cadeaubon gekregen, die ik wil inwisselen voor een vvv bon waarmee ik dan eindelijk bij Bol. Com iets kan kopen na 3 kwartier zoeken hoe dit te doen, met hulp van mij man en zoon, de... Lees meer
Kadobonnen gekocht ad €250,-. Helaas tot op heden niet ontvangen. De klantenservice is begripvol maar kan verder niks behalve aangeven dat je moet wachten wachten en wachten. Ze zien dat er iets goeds mis is gegaan achter de schermen en... Lees meer
Vorige week zaterdag 2 bonnen besteld. Tot op heden niks ontvangen ruim een week later. Waren kerstkado's... Gebeld met klantenservice. Die zeggen dat we nog maar even geduld moeten hebben. Geweldige service.. Lees meer
Een tuinbon besteld voor mijn moeder voor moederdag. Deze redelijk op tijd ontvangen, maar bij zoeken op de code die op de bon staat, krijg ik melding dat deze niet bestaat! Topbedrijf.
Petra Lees meer
Deze zaak heeft helaas mij opgelicht door mijn geld af te nemen.
Cadeaukaart gekocht maar kan hem niet gebruiken, na contact krijg ik een voucher aangeboden.
Echt een lachtertje Lees meer