Klacht: Verzendkosten worden niet uitbetaald.

op 04 juli 2016 over Catawiki in de categorie Veilingen

Op 23 mei heb ik twee kavels verkocht aan een bieder in Duitsland deze heb zijn netjes verpakt en verstuurd en zijn goed aangekomen maar wat bleek er is maar één keer verzendkosten aan koper door berekend en aan mij uitbetaald dit heb ik gelijk aan Catawiki door gegeven gemaild en gebeld, ja hoor de verkoper heeft u twee keer verzendkosten betaald, dat zei een medewerker dus gingen zij het onderzoeken waar het geld gebleven was tot op de dag van heden 4 Juli 2016 nog geen € 20,00 verzendkosten ontvangen.

Als men buiten Nederland twee kavels verkoopt betaald men twee keer apart de verzendkosten zeker als het grote stukken zijn ( dit kan niet voor één verzendprijs ) Er is mij maar één keer 25, 00 uitbetaald maar ik heb bij het postagentschap 25 en 20 euro betaald!

Na dat IK contact opgenomen te heb met koper kwam naar voren dat deze alleen 25 euro betaald heeft en geen 20,00 voor een het andere kavel.
Ik heb aan Catawiki doorgegeven waar de fout lag maar ik wordt nog steeds aan het lijntje gehouden zelfs als ik iemand aan de telefoon preek krijg ik smoesjes te horen van \”Ja mevrouw u hebt gelijk dit duurt idd veel te lang ik ga er voor u achteraan\” inmiddels bijna 3 maanden nog geen € 20,00 ontvangen.

De fout ligt bij Catawik door de verzendkosten van 20 euro niet door berekend heeft, dus moeten zij het ook oplossen!

Er komt miljoenen binnen kan ik mijn EIGEN € 20,00 niet terug krijgen, het is een schande dat daar zo moeilijk overgedaan wordt, ik noem dit diefstal!
Als er fouten gemaakt worden moet je dit ook toe durven geven Catawiki en niet steeds zeggen wij zijn bezig het te onderzoeken ect ect want er valt niks te onderzoeken jullie hebben nagelaten 20,00 door te berekenen, zo klaar als een klontje en moet zijn verantwoording hier voornemen.

Schande dat een klant om zijn eigen geld moet bedelen en smeken.
Ik heb lang gewacht om deze klacht hier neer te leggen maar de koek is op dit voelt als respectloosheid naar klant toe.

Zie schijven van een medewerk(st)er.
Dit voorstel heb ik afgewezen ben ik nog verplicht om iets te kopen ook.

Liset (Catawiki)

22 jun. 17:35 CEST

Beste mevrouw Visser,

Bedankt voor uw geduld. Helaas hebben wij niet kunnen achterhalen waar de fout inzit dat u maar eenmaal bent betaald voor de verzendkosten. Wij willen u daarom een voucher aanbieden van €20 die u kunt besteden op onze veilingen.
Graag hoor ik van u of u hiermee akkoord gaat, ik zal u dan voorzien van de code.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Liset
Catawiki Customer Support

Als ik mijn 20 euro ontvangen heb en niet afgescheept wordt met een Voucher want Catawiki is in gebreken gebleven niet ik!

Alvast bedankt voor de moeite.

Mw Visser

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Catawiki over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door the postcard